آغاز فعالیت سایت جدید تاپکو

سایت جدید شرکت تهران پلاستیک تابا با برند تاپکو رونمایی شد. در این سایت سعی شده تا در بخش‌های مختلف بتوان معرفی مناسب‌تری از کالاها و خدمات داشت. در صفحه اصلی این سایت آخرین نسخه از کاتالوگ و بروشور این شرکت در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است.

شرکت تهران پلاستیک تابا (تاپکو) از سال 1380 تولید قطعات پلاستیکی را آغاز کرده است. مدیریت این شرکت با سابقه 30 ساله در این صنعت توانسته در طی این سال ها رشد سریع و مناسبی را در شرکت ایجاد نماید. در حال حاضر این شرکت با پرسنل مجرب و بخش های مختلف به ارائه محصولات با استانداردهای بین المللی در بازارهای داخلی و خارجی مشغول به فعالیت می‌باشد.

این شرکت توانایی تولید سالانه بیش از 7 میلیون قطعه در زمینه های صنعتی و لوازم خانگی را توسط دستگاه های مدرن تزریق پلاستیک از 58 تا 1300تن را (تولید قطعاتی از 1 گرم تا 5000 گرم) دارا می‌باشد.

شرکت تهران پلاستیک تابا (تاپکو) با تولید کنندگان بزرگی در صنعت لوازم خانگی و خودرو سازی در زمینه تولید قطعات تزریق پلاستیک افتخار همکاری را داشته است. این شرکت با ایجاد واحد قالب‌سازی به طراحی و ساخت قالب های مورد نیاز شرکت و انجام تعمیرات بر روی کلیه قالب های موجود پرداخته است.

شرکت تهران پلاستیک تابا (تاپکو) در سال های اخیر سعی کرده است با خرید دستگاه هایی با ظرفیت و کیفیت بالا، ربات و اتوماسیون تولید، تجهیز آزمایشگاه مجهز و اخذ استانداردهای بین المللی سطح کیفی و کمی محصولات خود را ارتقاء داده تا همگان با تکنولوژی روز جهان موجب رضایت مشتریان محترم را فراهم نماید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *